Tres Jewelry home banner

FAQ

Ons belangrijkste doel is om de tevredenheid van onze klanten te waarborgen en uw shopping ervaring bij Très Jewellery zo prettig en uniek mogelijk te maken. Shoppen bij www.tresjewellery.nl is makkelijk en snel. Maar mocht u toch problemen ervaren kunt u ons altijd emailen op [email protected]. U kunt ook onze frequently asked questions (FAQ) lezen om een antwoord op uw vraag te vinden. Wij adviseren u om onze Terms & Conditions te lezen en een PDF kopie van dit document op te slaan. In Très Jewellery’s Terms & Conditions vindt u uitgebreide informatie over onze policies.  

 

Het Très Jewellery team wenst u een prettige shopping ervaring!

  • WORDT MIJN PERSOONLIJKE INFORMATIE PRIVÉ GEHOUDEN?

    www.tresjewellery.com is eigendom van het bedrijf Très Jewellery. Wij behandelen uw persoonlijke informatie met grote zorg en wij erkennen hoe belangrijk het is om uw persoonlijke gegevens te beschermen. De informatie die door u aan ons wordt verstrekt wordt veilig beheerd. Wij stellen uw persoonlijke gegevens niet beschikbaar aan een ander bedrijf dan Très Jewellery. Zoals beschreven in onze Terms & Conditions wordt gevraagd om de volgende informatie aan ons te geven: uw naam, email adres,  factuuradres, en telefoonnummer. Wij informeren u dat onze IT afdeling en/of onze derde partij provider de volgende informatie kunnen verzamelen: uw browsertype, de URL waar u vandaan bent gekomen, IP adres, domeintype, uw land- en uw regionale telefooncode, de pagina’s die u heeft bezocht en de zoekwoorden waarmee u op onze website heeft gezocht.

    De informatie die wij hebben verzameld wordt alleen maar voor de volgende doelen gebruikt: uw registratie op onze website, voor statistieken en analyse doeleinden, website administratie, om u te informeren over onze acties, aanbiedingen, nieuwe producten, etc. via onze nieuwsbrief. Mocht u niet gebruik willen maken van deze service (nieuwsbrief) dan kunt u ons altijd e-mailen op [email protected] of in de nieuwsbrief zelf kunt u op de optie “annuleren van uw nieuwsbrief abonnement” vinden. 

  • Wat zijn Très Jewellery's betaalwijzen en is het VEILIG OM MIJN CREDIT CARD ONLINE OP TRÈS JEWELLERY TE GEBRUIKER?

    Bij www.tresjewellery.nl kunt u met iDEAL, een geldige creditcard of met PayPal betalen. De betaling kan met Visa en MasterCard cards, Maestro card en PayPal gemaakt wordenDe betaling wordt van uw rekening afgeschreven door Très Jewellery of door een derde betalingspartij, Icepay, die door Très Jewellery wordt gebruikt. U moet altijd bevestigen dat de credit/debitcard die u gebruikt van u is of dat u een speciale toestemming voor het gebruik van de kaart heeft. Let op: het bedrijf van uw creditcard kan extra veiligheids- en autorisatiechecks uitvoeren om te bevestigen dat u de persoon bent die een betaling uitvoert. Let op: als u en/of de eigenaar van de creditcard die wordt gebruikt de autorisatie van de betaling aan Très Jewellery afwijst, zijn wij in deze situatie niet aansprakelijk voor vertraging of annulering van de order.

     

    SECURITY

    Wij informeren u dat wij onze best doen om onze website veilig te laten zijn en om u een optimale en veilige shopping ervaring aan te bieden. Alle creditcard en debitcard (iDEAL) transacties op onze website worden gemaakt via een beveiligde online betalingsomgeving die uw credit/debitcard gegevens versleutelt/codeert. Mocht u een geregistreerde gebruiker op www.tresjewellery.com zijn worden uw gegevens veilig door ons in ons systeem opgeslagen. Deze gegevens worden gebruikt om uw betalingen en transacties af te ronden.

     

    Zoals hierboven beschreven nemen wij alle normale beschermingsopties om uw persoonlijke informatie veilig te stellen.  Maar in het geval dat wegens een onoplettendheid van onze kant een derde partij toegang verkrijgt tot (een gedeelte van de) gegevens die u heeft opgegeven bij het bezoeken of bestellen van onze website, kunnen wij hier niet aansprakelijk voor gesteld worden.  

     

    EIGENDOM

    Wij willen u graag informeren dat producten in eigendom van Très Jewellery blijven totdat u deze producten heeft betaald en voordat wij uw betaling hebben ontvangen. Het juridische eigendom van de producten wordt gelijk aan ons overgedragen als wij aan u een retourbetaling maken wanneer u uw product heeft geretourneerd. 

  • What is Très Jewellery Refund Policy?

    Très Jewellery’s belangrijkste doel is om de tevredenheid van onze klanten te; daarom behandelen wij elke bestelling individueel en naar ons beste kunnen.

    Alle producten die u wenst te retourneren moeten in de originele verpakking worden teruggestuurd, waarin ze waren  verzonden aan u. Producten kunnen worden geretourneerd binnen een termijn van 14 dagen vanaf het moment dat u uw bestelde product(en) heeft ontvangen. Producten moeten ongebruikt, in perfecte staat en met alle Très Jewellery labels evenals de designers’ labels en/of andere verpakking worden geretourneerd. Returns die beschadigd of vuil zijn of worden geretourneerd zonder de originele labels en / of verpakking kunnen niet geaccepteerd worden en kunnen terug naar de klant worden gestuurd. Wij zullen een volledige retourbetaling voor geaccepteerde retourzendingen (producten die niet zijn gedragen, gebruikt of beschadigd zoals hierboven beschreven is) doen.

     

    Wij vergoeden de kosten van succesvol geretourneerde producten op de rekening die oorspronkelijk gebruikt was om die producten te kopen. Let op: wij vergoeden kosten van het product minus alle belastingen, invoerrechten, douanerechten en/of originele verzendkosten. Het retourbedrag zal worden gemaakt in de valuta waarin u betaald heeft en wordt gedaan tegen de wisselkoers zoals deze was op de dag van aankoop van de product(en).

     

    Let op: U moet zelf de verzendkosten van de geretourneerde product betalen. Ruiling/retour van product(en) na de 14 dagen vanaf het moment van ontvangst van de product(en) kunnen naar eigen goeddunken van Très Jewellery worden aanvaard. Voor meer informatie email ons op [email protected].

     

     

     

     

  • GEEFT TRÈS JEWELLERY GARANTIE OP DE PRODUCTEN?

    Très Jewellery geeft 14 dagen garantie op alle producten. Deze garantie dekt fabricagefouten en beschadigingen tijdens de periode van verzending. Naast de garantie van Très Jewellery geven wij de garantie die de designers op hun producten geven. Deze varieert afhankelijk van de designer. Mocht u nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via email: [email protected] 

  • Wat is Très Jewellery Leveringsinformatie?

     

    DHL/UPS/POST.NL

    Op www.tresjewellery.nl bestelde sieraden zijn verzekerd tot en met het moment wanneer ze aan u worden geleverd. Op het  moment wanneer u onze sieraden ontvangt zijn deze niet meer verzekerd. Uw pakketje wordt met DHL/UPS en/of POST.NL bezorgd. Wij sturen alle sieraden met een track and trace mogelijkheid en het pakketje wordt aangetekend verstuurd worden. Als u een product bestelt en het laat opsturen naar een ander adres dan uw eigen, accepteert u onze regels en het feit dat onze verzekering stopt op het moment wanneer de derde persoon het pakketje met Très Jewellery sieraden ontvangen heeft. 

     

    Prijzen & Tijden

     

    NL

    €5 

    2 werkdagen

    West Europa

    €15 

    2-3 werkdagen

    Rest Europa

    €20 

    3-4 workingdays

    VS/Canada

    €25 

    5-10 werkdagen

    Rest van de Wereld

    €25 

    5-10 werkdagen

    Express Wereldwide

    €75 

    2-3 werkdagen

     

    Let op: Geschatte levertijden dienen slechts als leidraad en zijn van toepassing vanaf het moment van verzending. Très Jewellery is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen als gevolg van douane-inklaring processen in het land van uw woonplaats. Très Jewellery is niet aansprakelijk voor vertragingen die buiten het bereik en/of controle van Très Jewellery zijn. Wij adviseren u uw order met inachtneming van voldoende tijd te plaatsen om eventuele teleurstellingen als gevolg van het niet halen van de geschatte levertijd te voorkomen. Als u uw pakketje wilt traceren moet u het tracking nummer gebruiken dat u van ons heeft ontvangen.

     

    BTW en DOUANERECHTEN

    Klanten die binnen de EU een aankoop doen moeten de relevante verzendkosten en belasting (BTW) betalen. Deze kosten worden aan de product(en) prijs toegevoegd. De BTW is reeds verwerkt in de product(en) prijs opgenomen. De totale prijs van een order wordt getoond nadat de verzendkosten en kortingscoupons worden berekend.

     

    Invoerrecht en / of douanerechten worden aan klanten buiten de Europese Unie rechtstreeks via DHL / UPS of een lokale partner carrier van DHL / UPS in uw land doorberekend. Wij adviseren u vriendelijk om voor de aankoop op www.tresjewellery.nl contact met uw lokale douaneautoriteiten op te nemen om te weten welke douanerechten en kosten die verschuldigd zijn.

    Let op: Invoerrecht en / of douanerechten en andere afhandelingskosten worden niet terugbetaald als u uw product wilt retourneren.  

     

    Verzekering

    De gekochte sieraden op www.tresjewellery.nl worden verzekerd tijdens de zending tot en met het moment van levering. Très Jewellery zal het juridische eigendom van de producten behouden totdat u het totale bedrag volledig heeft betaald en totdat de betaling bij ons ontvangen is. Als u uw product wilt retourneren bent u verplicht om het product aan ons ongebruikt, veilig en onbeschadigd te retourneren.

    Als u een product van Très Jewellery retourneert en als wij aan u het aankoopbedrag terugbetalen wordt het juridische eigendom van het product onmiddellijk naar ons getransfereerd.

    Als u uw pakketje wilt traceren moet u het tracking nummer gebruiken dat u van ons heeft ontvangen. 

    Wij adviseren u uw order met inachtneming van voldoende tijd te plaatsen om eventuele teleurstellingen als gevolg van het niet halen van de geschatte levertijd te voorkomen.

     

  • IS HET VEILIG OM MIJN CREDIT CARD ONLINE OP TRÈS JEWELLERY TE GEBRUIKER?

    Wij informeren u dat wij onze best doen om onze website veilig te laten zijn en om u een optimale en veilige shopping ervaring aan te bieden. Alle creditcard en debitcard (iDEAL) transacties op onze website worden gemaakt via een beveiligde online betalingsomgeving die uw credit/debitcard gegevens versleutelt/codeert. Mocht u een geregistreerde gebruiker op www.tresjewellery.com zijn worden uw gegevens veilig door ons in ons systeem opgeslagen. Deze gegevens worden gebruikt om uw betalingen en transacties af te ronden.

     

    Zoals hierboven beschreven nemen wij alle normale beschermingsopties om uw persoonlijke informatie veilig te stellen.  Maar in het geval dat wegens een onoplettendheid van onze kant een derde partij toegang verkrijgt tot (een gedeelte van de) gegevens die u heeft opgegeven bij het bezoeken of bestellen van onze website, kunnen wij hier niet aansprakelijk voor gesteld worden.  

     

    Wij willen u graag informeren dat producten in eigendom van Très Jewellery blijven totdat u deze producten heeft betaald en voordat wij uw betaling hebben ontvangen. Het juridische eigendom van de producten wordt gelijk aan ons overgedragen als wij aan u een retourbetaling maken wanneer u uw product heeft geretourneerd.

     

    Bij www.tresjewellery.nl kunt u met iDEAL, een geldige creditcard of met PayPal betalen. De betaling kan met Visa en MasterCard cards, Maestro card en PayPal gemaakt wordenDe betaling wordt van uw rekening afgeschreven door Très Jewellery of door een derde betalingspartij, Icepay, die door Très Jewellery wordt gebruikt. U moet altijd bevestigen dat de credit/debitcard die u gebruikt van u is of dat u een speciale toestemming voor het gebruik van de kaart heeft. Let op: het bedrijf van uw creditcard kan extra veiligheids- en autorisatiechecks uitvoeren om te bevestigen dat u de persoon bent die een betaling uitvoert. Let op: als u en/of de eigenaar van de creditcard die wordt gebruikt de autorisatie van de betaling aan Très Jewellery afwijst, zijn wij in deze situatie niet aansprakelijk voor vertraging of annulering van de order.

  • Hoe kan ik een product retourneren?

    Wij adviseren u vriendelijk om onze Returns & Exchange Policy goed door te lezen om te verzekeren dat het eventuele retourneren of het ruilen van het product zo snel mogelijk gebeurt.

     

    Très Jewellery’s belangrijkste doel is om de tevredenheid van onze klanten te; daarom behandelen wij elke bestelling individueel en naar ons beste kunnen.

    Wij hopen dat u blij met uw bestelling bent, maar als u niet helemaal tevreden Très Jewellery’s belangrijkste doel is om de tevredenheid van onze klanten te waarborgen bent met uw goederen bieden wij u graag een volledige retourbetaling of de mogelijkheid om het product te ruilen.

     

     

    RETOUR VOORWAARDEN

     

    U krijgt bij het ontvangen van uw pakket een speciaal Returnformulier. Dit moet ingevuld worden en samen met de producten die u wenst retourneren worden opgestuurd.

    Alle producten die u wenst te retourneren moeten in de originele verpakking worden teruggestuurd, waarin ze waren  verzonden aan u. Producten kunnen worden geretourneerd binnen een termijn van 14 dagen vanaf het moment dat u uw bestelde product(en) heeft ontvangen. Producten moeten ongebruikt, in perfecte staat en met alle Très Jewellery labels evenals de designers’ labels en/of andere verpakking worden geretourneerd. Returns die beschadigd of vuil zijn of worden geretourneerd zonder de originele labels en / of verpakking kunnen niet geaccepteerd worden en kunnen terug naar de klant worden gestuurd. Als u product(en) terugstuurt, zorg er dan voor dat de producten worden beschermd tijdens het versturen. Wees ervan op de hoogte dat voordat het pakket ons magazijn verlaat, het volledig is gecontroleerd door ons verpakkingsteam. Als u een beschadigd product ontvangt neem dan onmiddellijk contact met ons op. Producten die als gevolg van normale slijtage beschadigd zijn worden niet beschouwd als defecte producten.

    Als uw product defect is (beschadigd of met een fabricagefout) kunnen we u een reparatie van dat product aanbieden of u kunt het product ruilen. Houd er rekening mee dat we een defect product alleen maar voor hetzelfde product in dezelfde maat kunnen vervangen. En dat is op basis van beschikbaarheid. Waar mogelijk zullen wij het defecte product repareren. Als het product niet gerepareerd kan worden of als hetzelfde product niet beschikbaar is krijgt u van ons een volledige retourbetaling van de kosten van het product.

     

    Let op: ruiling van product(en) na de 14 dagen vanaf het moment van ontvangst van de product(en) kunnen naar eigen goeddunken van Très Jewellery worden aanvaard. Voor meer informatie email ons op [email protected].

     

     

    RETOURBETALINGEN van DOUANE-en ADMINISTRATIEKOSTEN 

     

    Let op: als u uw product wilt retourneren of ruilen worden de douane- en administratiekosten, de retour- of ruilverzendingskosten door Très Jewellery niet gedekt. U bent verplicht om ervoor te zorgen dat de producten in goede staat en conditie door ons ontvangen worden. U bent aansprakelijk voor schade aan de product(en) totdat we ze in ons magazijn hebben ontvangen. Wij raden u daarom aan om de retourzending te verzekeren. In geval van dispuut, raden wij u ook aan een bewijs van verzending te houden. Het juridische eigendom van de product(en) wordt onmiddellijk aan Très Jewellery overgedragen nadat wij aan u de retourbetaling overmaken.

    We zullen de retourbetaling binnen 30 dagen uitvoeren vanaf het moment van ontvangst van uw geretourneerde product(en) bij ons in het magazijn.

     

     

    Retourzendingen uit landen buiten de EU
    U krijgt bij het ontvangen van uw pakket een speciaal Returnformulier. Dit moet ingevuld worden en samen met de producten die u wenst retourneren worden opgestuurd.

    Wij vergoeden de kosten van succesvol geretourneerde producten op de rekening die oorspronkelijk gebruikt was om die producten te kopen. Let op: wij vergoeden kosten van het product minus alle belastingen, invoerrechten, douanerechten en/of originele verzendkosten. Het retourbedrag zal worden gemaakt in de valuta waarin u betaald heeft en wordt gedaan tegen de wisselkoers zoals deze was op de dag van aankoop van de product(en).

    In het geval van het ruilen van de product(en), worden uw nieuwe product(en) gestuurd nadat wij uw geretourneerde pakket hebben ontvangen. Indien nodig wordt u verplicht om eventuele bijkomende kosten te betalen.

    Ongeïdentificeerde pakketten/retourzendingen worden terug naar de afzender gestuurd.
    Voor meer informatie email ons op [email protected].

     

     

    RETOURBETALINGEN 

     

    Très Jewellery’s belangrijkste doel is om de tevredenheid van onze klanten te waarborgen. Daarom zullen wij een volledige retourbetaling voor geaccepteerde retourzendingen (producten die niet zijn gedragen, gebruikt of beschadigd zoals hierboven beschreven is) doen.

     

  • Hoe kan ik een contact met Très Jewellery opnemen?

    Wilt u contact met ons opnemen? Heeft u een vraag over een artikel, maat, leveringsinformatie of return policy? Email ons op [email protected]

     

    Voor algemene vragen email: [email protected]

     

  • Moet ik BTW en/of douanerechten betalen?

    Klanten die binnen de EU een aankoop doen moeten de relevante verzendkosten en belasting (BTW) betalen. Deze kosten worden aan de product(en) prijs toegevoegd. De BTW is reeds verwerkt in de product(en) prijs opgenomen. De totale prijs van een order wordt getoond nadat de verzendkosten en kortingscoupons worden berekend.

     

    Invoerrecht en / of douanerechten worden aan klanten buiten de Europese Unie rechtstreeks via DHL / UPS of een lokale partner carrier van DHL / UPS in uw land doorberekend. Wij adviseren u vriendelijk om voor de aankoop op www.tresjewellery.nl contact met uw lokale douaneautoriteiten op te nemen om te weten welke douanerechten en kosten die verschuldigd zijn.

    Let op: Invoerrecht en / of douanerechten en andere afhandelingskosten worden niet terugbetaald als u uw product wilt retourneren.   

  • Hoe kan ik een product ruilen?

    Wij adviseren u vriendelijk om onze Returns & Exchange Policy goed door te lezen om te verzekeren dat het eventuele retourneren of het ruilen van het product zo snel mogelijk gebeurt.

     

    Très Jewellery’s belangrijkste doel is om de tevredenheid van onze klanten te; daarom behandelen wij elke bestelling individueel en naar ons beste kunnen.

    Wij hopen dat u blij met uw bestelling bent, maar als u niet helemaal tevreden Très Jewellery’s belangrijkste doel is om de tevredenheid van onze klanten te waarborgen bent met uw goederen bieden wij u graag een volledige retourbetaling of de mogelijkheid om het product te ruilen.

     

    Retour Voorwaarden

     

    U krijgt bij het ontvangen van uw pakket een speciaal Returnformulier. Dit moet ingevuld worden en samen met de producten die u wenst retourneren worden opgestuurd.

    Alle producten die u wenst te retourneren moeten in de originele verpakking worden teruggestuurd, waarin ze waren  verzonden aan u. Producten kunnen worden geretourneerd binnen een termijn van 14 dagen vanaf het moment dat u uw bestelde product(en) heeft ontvangen. Producten moeten ongebruikt, in perfecte staat en met alle Très Jewellery labels evenals de designers’ labels en/of andere verpakking worden geretourneerd. Returns die beschadigd of vuil zijn of worden geretourneerd zonder de originele labels en / of verpakking kunnen niet geaccepteerd worden en kunnen terug naar de klant worden gestuurd. Als u product(en) terugstuurt, zorg er dan voor dat de producten worden beschermd tijdens het versturen. Wees ervan op de hoogte dat voordat het pakket ons magazijn verlaat, het volledig is gecontroleerd door ons verpakkingsteam. Als u een beschadigd product ontvangt neem dan onmiddellijk contact met ons op. Producten die als gevolg van normale slijtage beschadigd zijn worden niet beschouwd als defecte producten.

    Als uw product defect is (beschadigd of met een fabricagefout) kunnen we u een reparatie van dat product aanbieden of u kunt het product ruilen. Houd er rekening mee dat we een defect product alleen maar voor hetzelfde product in dezelfde maat kunnen vervangen. En dat is op basis van beschikbaarheid. Waar mogelijk zullen wij het defecte product repareren. Als het product niet gerepareerd kan worden of als hetzelfde product niet beschikbaar is krijgt u van ons een volledige retourbetaling van de kosten van het product.

     

    Let op: ruiling van product(en) na de 14 dagen vanaf het moment van ontvangst van de product(en) kunnen naar eigen goeddunken van Très Jewellery worden aanvaard. Voor meer informatie email ons op [email protected].

     

    RETOURBETALINGEN van DOUANE-en ADMINISTRATIEKOSTEN 

     

    Let op: als u uw product wilt retourneren of ruilen worden de douane- en administratiekosten, de retour- of ruilverzendingskosten door Très Jewellery niet gedekt. U bent verplicht om ervoor te zorgen dat de producten in goede staat en conditie door ons ontvangen worden. U bent aansprakelijk voor schade aan de product(en) totdat we ze in ons magazijn hebben ontvangen. Wij raden u daarom aan om de retourzending te verzekeren. In geval van dispuut, raden wij u ook aan een bewijs van verzending te houden. Het juridische eigendom van de product(en) wordt onmiddellijk aan Très Jewellery overgedragen nadat wij aan u de retourbetaling overmaken.

    We zullen de retourbetaling binnen 30 dagen uitvoeren vanaf het moment van ontvangst van uw geretourneerde product(en) bij ons in het magazijn.

     

     

    Retourzendingen uit landen buiten de EU
    U krijgt bij het ontvangen van uw pakket een speciaal Returnformulier. Dit moet ingevuld worden en samen met de producten die u wenst retourneren worden opgestuurd.

    Wij vergoeden de kosten van succesvol geretourneerde producten op de rekening die oorspronkelijk gebruikt was om die producten te kopen. Let op: wij vergoeden kosten van het product minus alle belastingen, invoerrechten, douanerechten en/of originele verzendkosten. Het retourbedrag zal worden gemaakt in de valuta waarin u betaald heeft en wordt gedaan tegen de wisselkoers zoals deze was op de dag van aankoop van de product(en).

    In het geval van het ruilen van de product(en), worden uw nieuwe product(en) gestuurd nadat wij uw geretourneerde pakket hebben ontvangen. Indien nodig wordt u verplicht om eventuele bijkomende kosten te betalen.

    Ongeïdentificeerde pakketten/retourzendingen worden terug naar de afzender gestuurd.
    Voor meer informatie email ons op [email protected].

    RETOURBETALINGEN 
    Très Jewellery’s belangrijkste doel is om de tevredenheid van onze klanten te waarborgen. Daarom zullen wij een volledige retourbetaling voor geaccepteerde retourzendingen (producten die niet zijn gedragen, gebruikt of beschadigd zoals hierboven beschreven is) doen.